בטיחות בעבודה בגובה

בטיחות בעבודה בגובה

כדי למנוע תאונות עבודה ונזקים כלכליים!

בשנת 2007 חוקקה הכנסת את תקנת הבטיחות עבור עבודה בגובה אשר נכנסה לתוקף ב -1.11.08.
בעל עסק, החוק מחייב אותך להעביר הדרכת בטיחות לכל העובדים השייכים להגדרה של עובד בגובה!
עבודות בגובה מוגדרות כ- "כל עבודה שבשלה עלול אדם ליפול לעומק העולה על שני מטרים". מקצועות רבים עונים על ההגדרה הזו וביניהם:

  • על סולמות.
  • מתוך סלים להרמת אדם.
  • מתוך בימות הרמה מתרוממות ופיגומים ממוכנים.
    בתוך מקום מוקף.
  • מעל לפיגומים נייחים.
  • מעל גגות.
  • מעל מבנה קונסטרוקציה.

חברת "מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה" מעבירה את ההדרכות בטיחות בעבודה בגובה, בהתאם לדרישות התקנה ולהנחיות של מפקח עבודה ראשי. כל ההדרכות מועברות על ידי צוות מקצועי ומיומן של מדריכי בטיחות מוסמכים שהתמחו בתחום של עבודה בגובה. הצוות המעביר את ההרצאות בליווי מצגות, סרטים וסרטונים, בצורה מרתקת ומוחשית. ההדרכות כוללות חומר עיוני ותרגולים מעשיים.

בסיום ההדרכה החברה מספקת לכל עובד שהשתתף בהדרכה כרטיס פלסטיק איכותי לארנק ובו אישור המעיד על ההכשרה ועל ההסמכה לעבודה בגובה.

עשרים שנות ניסיון ואינספור לקוחות מרוצים הציבו את מר מוזי בוטון כמומחה מוביל בתחום הדרכות הבטיחות. רוצים למנוע תאונות עבודה ונזקים? צרו קשר עם מוזי בוטון, כי בטיחות בעבודה בגובה- זה אנחנו!!

מאמר בנושא דומה:
הדרכת בטיחות כללית

המידע הכלול במאמר זה – כללי ואינו מהווה תחליף לקבלת חוות דעת מקצועית. אף כי נעשה מאמץ למנוע אי דיוקים, ייתכן שנפלו במאמר טעויות. לפיכך השימוש במידע הכלול במאמר הינו על אחריותו הבלעדית של המשתמש ומוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ לא תהא אחראית בצורה כלשהי לתוכנו או לשימוש בו.

וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן