הדרכות בטיחות בעבודה

הדרכות בטיחות בעבודה

 

חברת "מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ" מבצעת מגוון הדרכות בטיחות בעבודה, בהן הדרכות לעבודה בגובה, הדרכות בטיחות אש, הדרכת בטיחות לעובדים, הדרכת נאמני בטיחות וכדומה. החברה ומנהלה הינם מומחים מובילים בתחום ההדרכה, אודות לעשרים שנות ניסיון בעולם הבטיחות בעבודה.

הדרכת עבודה בגובה

מרבית תאונות העבודה מתרחשות כתוצאה ישירה מעבודה בגובה. הדרכת בטיחות לעובדים בנושאי עבודה לגובה מבטיחה שמירה על בטיחות העובד וראש שקט למעסיק. תקנת הבטיחות לעבודה בגובה מחייבת את המעסיקים להעביר הדרכת בטיחות בגובה לכל עובד המוגדר כעובד בגובה. בסיום ההדרכה, מקבל העובד תעודה הסמכה לעבודה בגובה למשך שנתיים.

הדרכת בטיחות אש

הדרכת בטיחות אש נותנת מענה מקצועי באשר לסיכוני האש, מלמדת את העובדים איך למנוע שריפות ואיך להתמודד איתן בשעת חירום. אחריות המעסיק כלפי העובדים מחייבת אותו להעביר הדרכת בטיחות אש לעובדים אחת לשנה ולתרגל אותם בכללי התמודדות עם שריפה. ההדרכות מועברות על יד מדריכי אש מוסמכים על ידי שירותי כבאות והצלה. בסיום ההדרכה ניתן אישור על ביצוע ההדרכה, אישור העונה לדרישות של שירותי הכבאות וההצלה.

הדרכת בטיחות לעובדים

החוק מחייב את המעסיק לבצע הדרכת בטיחות לעובדים, אך החובה העיקרית היא החובה המוסרית. על המעסיק מוטלת האחריות ליצור סביבת עבודה נאותה, לדאוג לשלום העובדים ולהגן עליהם מפני סכנות פיזיות ותברואתיות. הדרכת בטיחות כללית המועברת על ידי צוות המדריכים בחברת "מוזי בוטון, בטיחות ואיכות הסביבה" מעניקה לעובדים ידע רב בנושא הבטיחות. מעסיקים, הדרכות הבטיחות אולי נראות לכם כטרחה, אך ברגע האמת הן עשויות להציל חיים, למנוע נזקים כלכליים ותביעות נזיקין פוטנציאליות.

הדרכת נאמני בטיחות

קורס נאמני בטיחות נועד כדי להכשיר עובדים מיומנים מתוך הצוות לשמש כנאמני בטיחות. חברת "מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה" קיבלה אישור ממפקח עבודה ראשי להכשיר נאמני בטיחות, ומפעלים רבים כבר נעזרו בידע המקצועי ובניסיון רב השנים של הצוות המקצועי בחברה. הקורס נועד כדי להכשיר נאמני בטיחות למלא את תפקידים, להדריך את העובדים בכל הקשור לנושא הבטיחות, למנוע ולהפחית סיכונים במקום העבודה.

התקשרו כעת לקבלת פרטים נוספים >>

המידע הכלול במאמר זה – כללי ואינו מהווה תחליף לקבלת חוות דעת מקצועית. אף כי נעשה מאמץ למנוע אי דיוקים, ייתכן שנפלו במאמר טעויות. לפיכך השימוש במידע הכלול במאמר הינו על אחריותו הבלעדית של המשתמש ומוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ לא תהא אחראית בצורה כלשהי לתוכנו או לשימוש בו.

וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן