הדרכת ריענון למלגזנים
הדרכת ריענון למלגזנים
03/10/22

הדרכת ריענון למלגזנים

מנהלים מפעל או מחסן הפועל עם מלגזות? זה הזמן לקבוע ריענון לעובדים שלכם!

הדרכת ריענון למלגזנים היא הינה חובה על פי חוקי מדינת ישראל והיא מחויבת להתבצע פעם בשנה בקורס קצר של 4 שעות. ההדרכה מתבצעת על ידי קצין בטיחות מורשה בתחום התעבורה ובקורס נלמדים נושאים שונים כגון נהיגה בשיפועים, תדלוק (למלגזות דיזל) וטעינות (למלגזות חשמליות). העבודה האינטנסיבית היום יומית של נהגי המלגזות בישראל דורשת מהם ידע רב לביצוע העבודה בבטיחות מלאה ומקסימלית. אנחנו בחברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה מציעים לכם את צוות ההדרכה המקצועי והמנוסה ביותר בתחום לריענון שנתי לנהגי מלגזות.

הנושאים הנלמדים בהדרכה החד-שנתית

בקורס הדרכת ריענון מלגזנים, העובדים שלכם ילמדו לשפר את מרחקי התגובה שלהם, לבלום ולעצור בצורה בטיחותית יותר וללמוד לעומק את נושא מרכז הכובד של המלגזות השונות, דיזל וחשמליות. מכיוון ששינוע מטענים מתבצע בתדירות גבוהה, חשוב להכיר שיטות בטיחותיות לחנייה ולהכיר את נוהל ההתהפכות על בוריו. רק באמצעות הדרכת ריענון מלגזנים מקצועית, ניתן להעניק לעובדים שלכם את הכלים הטובים ביותר לשמירה על הבטיחות שלהם ושל העובדים האחרים במפעל או במחסן. אנחנו בחברת מוזי בוטון מבצעים הדרכות ריענון מקצועיות במרכז התפעולי שלנו במודיעין או במפעל או המחסן של הלקוח בהתאם לצרכים שלכם.

חשיבות בטיחות הנהיגה במלגזה במקומות צפופים

קורס ריענון מלגזנים חד שנתי הינו חובה כאמור מבחינת החוק, אך עם זאת הוא גם חובה מוסרית עבור כל מעסיק. מכיוון שהעבודה עם מלגזות טומנת בחובה סיכונים גדולים לפגיעה בנפש וברכוש, חשוב לשלוח את העובדים שלכם לקורס ריענון מלגזנים בזמן וללא עיכוב. אם יש לכם הרבה עובדים המבצעים עבודה כנהגי מלגזות, תוכלו לשלוח את כולם בפעם אחת ל-4 שעות ריענון, או לחלק אותם לקבוצות קטנות על מנת לא לפגוע בתהליכי העבודה והשינוע שלכם. בתום ההכשרה, העובדים שלכם יקבלו תעודות ואישורים המעידים על ביצוע הדרכת הריענון השנתית לנהגי מלגזות.

יצירת קשר לקביעת ריענון לעובדים

לקביעת יום ושעה לקורס ריענון למלגזנים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר ישירות עם הצוות שלנו בחברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ.

הקורס ריענון למלגזנים יקבע במועד הנוח לכם ביותר ויותאם במיוחד לתנאים הנדרשים לעובדים שלכם. הדרכות הבטיחות שלנו עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומספקות מענה למאות מעסיקים וחברות בכל שנה בכל רחבי הארץ.

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן