ניהול מערך הבטיחות בארגון
ניהול מערך הבטיחות בארגון
11/21/21

ניהול מערך הבטיחות בארגון

בניית מערך בטיחות וניהולו הם חלק בלתי נפרד מניהול תפעולי של הארגון כולו, ויש לו השפעה רבה מבחינת התרחשות תאונות עבודה וכפועל יוצא מכך, על הכלכליות של הארגון. השקעה בכל הקשור אל ניהול מערך הבטיחות בארגון היא השקעה משתלמת. היא משתלמת מבחינת בריאות העובדים ורווחתם, היא משתלמת לארגון והיא משתלמת גם למדינה, אשר תהנה מהקטנת הוצאות בגין נזקי תאונות עבודה. ניהול תקין ואפקטיבי של מערך בטיחות יתרום לשיפור תפוקה בעבודה בגלל שלא יהיו היעדרויות על רקע תאונות. כמו כן, ניהול תקין יתרום לצמצום בהוצאות הבריאות ובכך לגידול בפריון.

בניית מערך בטיחות

עסקים רבים בארץ כבר מנהלים מערכות בטיחות ארגוניות, אך ישנם עסקים אשר עוד לא הטמיעו ניהול מערך הבטיחות בארגון. חלק מהם יבחרו להעזר בגורם חיצוני על מנת לבנות מערך בטיחות בארגון וחלק יעדיפו לשלוח עובדים להכשרה מתאימה. כך או אחרת, הדרך פחות חשובה, מה שחשוב באמת הוא קיום ויישום מערך הבטיחות והגהות עבור כל ארגון באשר הוא.

איך בוחרים ממונה בטיחות?

מומלץ לבדוק את הכשרתו של מי שעתיד לבנות ו/או לנהל עבורכם את מערך הבטיחות. כדאי שזה יהיה ממונה בטיחות אשר עבר הכשרה מתאימה ויכול להציג תעודות. רק כך לנהלי הבטיחות שתבנו יהיה תוקף. אלמנט חשוב נוסף הוא התאמה אנושית – כדאי שממונה הבטיחות בחברתכם יהיה אדם אסרטיבי אך יחד עם זאת רגיש ובעל תכונות אישיות גבוהות, אשר יעזרו לו להשתלב מבחינה חברתית ולגייס שיתוף פעולה מצד העובדים. יש לזכור כי מדובר בתפקיד בעל משמעות מכריעה בכל הקשור להתנהלותו של העסק שלכם. ככל שתקפידו על העסקת בעל מקצוע איכותי יותר, כך ניהול מערך בטיחות בארגון שלכם יהיה בידיים טובות יותר.

חברה שאתם יכולים לסמוך עליה

מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ היא חברה שמציע לארגונים שרותי ניהול מערך בטיחות גהות ואיכות סביבה ברמה מקצועית גבוהה באמצעות בעלי מקצוע מהשורה הראשונה. ניהול מערך הבטיחות בארגון הוא ההתמחות שלנו. בנוסף, נשמח לעזור לכם לעבור בהצלחה מבדקי בטיחות, לקיים הדרכות לעובדים, לתכנן מערכי בטיחות אש וחרום, להתנהל מול רשויות, לנהל אירועים המוניים, להתכונן להסמכת תקנים ועוד. אנחנו מציעים לכם שרות באיכות גבוהה ללא פשרות, אנשי מקצוע מנוסים ואמינים, יחס אדיב ומחירים הוגנים. התקשרו עוד היום!

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן