ניהול סיכונים בעבודה
ניהול סיכונים בעבודה
11/14/21

ניהול סיכונים בעבודה

איך נעשה ניהול סיכונים ובטיחות?

במידה ואנו מנהלים עסק קטן או גדול, חשוב לדעת שאין זה מספק לדאוג להדרכות בטיחות נשנות על מנת שעובדינו ידעו איך להתנהל בזהירות בעבודה. ישנם דברים רבים שלא נמצאים בשליטתנו וזאת במיוחד אם אנו עובדים בתחום החשוף לסכנות רבות, לדוגמא תחום הבנייה. לכן, ישנה חשיבות עילאית בביצוע בקרת סיכונים בעבודה. הנה כל מה שחשוב לדעת על שכירת שירותי ניהול סיכונים ובטיחות בשביל העסק:

מהו ניהול סיכונים ובטיחות?

ניהול סיכונים בעבודה, או בשמו הנוסף, הערכת סיכונים, הוא בעצם תהליך המתבצע באופן עקבי ולאורך זמן, אשר בודק האם ישנו סיכוי לסכנה כלשהי באזור העבודה. דבר זה רלוונטי ביותר לאזורים בהם נעשית עבודה בחשמל, עבודה בגובה או עבודת בנייה המצריכה בהתאם סקר סיכונים בבנייה. הבדיקה תוודא כי המבנה הנבנה או הקיים תקין וגם כי הציוד המשומש על ידי עובדי החברה בטוח.

 מה כולל ניהול סיכונים בעבודה?

הערכת סיכונים מתבצעת במספר שלבים, כאשר הצעד הראשון הוא לזהות את הסיכון טרם התרחש מקרה כלשהו. בהתאם לכך מתבצע כימות של הסיכון בו נבדק מה סבירותו להוביל למפגע. לאחר הגעה למסקנה מגיע שלב בקרת סיכונים בו נעשית פעולה אקטיבית למגר את הסיכון ואף למנוע אותו לחלוטין. חשוב לשים לב כי כאשר מדובר באתר בנייה הכולל מגוון רב של סכנות מסוגים שונים, סקר סיכונים בבנייה הוא רחב יותר, מעמיק יותר וחשוב כי יתבצע על ידי חברה מקצועית.

מי מבצע ניהול סיכונים ובטיחות?

את ניהול הסיכונים מומלץ כי תבצע חברת בטיחות המתמחה בבטיחות במגוון תחומים. חברה מקצועית תדע למנות אנשי מקצוע אשר יבצעו בקרה תמידית ואיכותית בעבור הלקוח.

לסיכום

ניהול סיכונים ובטיחות הוא אחד הדברים החשובים ביותר לביצוע במסגרת העבודה. הערכה מקצועית תזהה כל סיכון מכל סוג בזמן ותדע כיצד להפעיל גורמים רלוונטיים על מנת לבטל או למגר את הסכנה. חברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ, הינה חברה ותיקה ביותר בתחום הבטיחות ומספקת שירותי ניהול סיכונים ובטיחות בעבור אין ספור חברות. לילות כימים היא מוודא שכלל העובדים עליהם היא אמונה נמצאים רחוק מטווח סכנה אפשרי ואף דואגת להעביר מידע חשוב מאד על התנהגות נכונה ואחריות אישית עבור העסק.

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן