קורס עוזר בטיחות בבנייה
קורס עוזר בטיחות בבנייה
11/21/21

קורס עוזר בטיחות בבנייה

מעוניינים להירשם לקורס עוזר בטיחות בבנייה?

אחד הקורסים הנחשקים כיום בתחום הבטיחות הוא קורס עוזרי בטיחות לבנייה. הקורס מאפשר לכם להצטרף לאחד התפקידים החשובים ביותר כיום בתחום הבנייה במטרה למנוע תאונות בתהליכי בנייה המתרחשים בשנים האחרונות כמעט בכל חודש. מספר ההרוגים של עובדים בתאונות בנייה עולה בכל שנה. בשנת 2019 הוחלט לשפר את הבטיחות בבניית מבנים באמצעות תפקיד חדש המהווה כיום את ההתנהלות הטובה ביותר לניהול בניית מבנים.

האם יש ביקוש לעבודה בתחום עוזר מנהלי בנייה?

חוק ארגון הפיקוח על העבודה מחייב עוזר בטיחות לעבודות בנייה בכל מבנה מעל ל-7 מטר ובשטח של לפחות אלף מ"ר. לכן, מספר המקומות הנדרשים לעוזרי מנהלי בנייה הוא נרחב בכל האזורים בארץ למרבית סוגי הבנייה למגורים. קורס עוזר למנהל עבודה יפתח לך את האפשרות להיכנס לאחד התחומים החשובים ביותר בתהליך ההקמה של שכונות מגורים המוקמות כיום באזורים רבים ברחבי הארץ. המקום הטוב ביותר ללמוד בו קורס עוזר למנהל עבודה הוא בחברת מוזי בוטון בטיחות הנחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות בישראל בתחום הבטיחות לבנייה.

איפה מתקיים הקורס המקצועי לעוזרי בטיחות בנייה?

הקורס המקצועי של חברת מוזי בוטון בטיחות להכשרה של עוזרי בטיחות בבנייה מתקיים במשרדי חברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ הממוקמים בעיר מודיעין. קורס עוזר בטיחות בבניין נמשך 45 שעות סך הכל ומשלב בתוכו לימוד ממוקד בתחום הבנייה והבטיחות בכיתת הלימוד שלנו. הנכם צריכים להיות בעלי שנתיים ניסיון בתחום הבנייה ומעל גיל 18 לפחות והקורס פתוח כמובן גם לנשים, כאשר אנו מאמינים כי גם נשים צריכות להיות חלק ממערך הבטיחות החשוב כל כך בתחום הבנייה בישראל. קורס עוזר בטיחות בבניין יאפשר לכם לפתוח עבורכם אופציות תעסוקה חדשות ולהכיר את תחום הבנייה מכיוון הבטיחות, הפיקוח והבדיקות.

מה המחיר של קורס לעוזר מנהל בטיחות?

את המחיר לקורס הבא של חברת מוזי בוטון בטיחות במודיעין, תוכלו לקבל מצוות החברה שלנו דרך מספר הטלפון המופיע באתר. קורס עוזר בטיחות בבניה מהווה את אחד הקורסים הטובים ביותר שלנו והוא מספק לכם את הידע הנדרש על מנת להגיע לרמה הגבוהה ביותר לתפקיד הנחשק כעוזר מנהל לבטיחות במבנים. מחיר לקורס עוזר בטיחות בבניה הוא משתלם במיוחד ומעניק לכם תעודה רשמית היכולה לספק לכם מקור פרנסה חדש, מעניין ומאתגר באחד התחומים המשתנים והדינמיים ביותר בתחום הבנייה.

נרשמים עכשיו לקורס המקצועי של מוזי בוטון בטיחות!

להרשמה לקורס עוזר בטיחות למנהל עבודה של חברת מוזי בוטון, צרו אתנו קשר עכשיו ואנחנו נרשום אתכם לקורס הבא. ההרשמה לקורס עוזר בטיחות למנהל עבודה של חברת מוזי בוטון בטיחות הינה מוגבלת במספר משתתפים ולכן אנו ממליצים לכם לבצע הרשמה כבר עכשיו ולשמור מקום לקורס הבא.

חברת מוזי בוטון בטיחות מציעה – קורס עוזר בטיחות בבנייה

רוצים להצטרף לקורס עוזר בטיחות בבנייה הנחשק ביותר היום? הצוות של בחברת מוזי בוטון בטיחות זמין עבורכם. התקשרו עכשיו והצטרפו למאות העובדים החדשים בשוק הבטיחות לבנייה הנהנים מתפקיד חשוב ומציל חיים.

נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 077-8045524

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן